Tlačové správy
O Samsung Galaxy S6 je rovnaký záujem ako o predchodcu
11.05.2015
O Samsung Galaxy S6 je rovnaký záujem ako o predchodcu
Záujem slovenských zákazníkov o novú vlajkovú loď Samsungu je porovnateľný s predchádzajúcim modelom.
Bratislava 11. mája – O nový…
Heureka stavila na vtipnú on-line video kampaň
14.04.2015
Nákupný portál Heureka podporuje v apríli svoju mobilnú aplikáciu cestou zábavných videí na sociálnych sieťach.
Heureka spustila kampaň na podporu svojej mobilnej aplikácie. Počas apríla ju…
Komunikáciu Heureky na Slovensku zastreší PRime time
27.02.2015
Komunikáciu a media relations portálu Heureka má na Slovensku od začiatku marca v rukách agentúra PRime time.
„Agentúra PRime time nás oslovila kreatívnym a komplexným riešením komunikácie.…
Slováci minuli v e-shopoch počas Dňa dopravy zdarma až 1,77 milióna EUR
23.11.2014
Zákazníci internetových obchodov minuli počas prvého ročníka Dňa dopravy zdarma v slovenských e-shopoch až 1,77 milióna EUR. Akcia, ktorú zorganizoval nezávislý nákupný radca Heureka.sk, sa…
Slováci minú tento rok v e-shopoch zhruba 611 miliónov EUR
21.10.2014
Slovenskí spotrebitelia minú tento rok v internetových obchodoch približne 611 miliónov EUR, čo predstavuje medziročný nárast o 20 %.
Vyplýva to z kvalifikovaných odhadov nezávislého…
ShopRoku Meeting už pozná rečníkov aj témy prednášok!
30.09.2014
Mená najlepších slovenských internetových obchodov tohto roku spozná verejnosť už 15. októbra v Bratislave na akcii ShopRoku Meeting.
Pred slávnostným vyhlásením výsledkov…
Slováci nakupujú cez internet menej často než Česi, ale míňajú zhruba rovnako
04.09.2014
Hoci českí spotrebitelia nakupujú cez internet častejšie ako slovenskí, v internetových obchodoch míňajú oba národy približne rovnaké čiastky. Kým však u nás navštevuje e-shopy aspoň raz…
Slováci hodnotia už každý štvrtý online nákup!
29.08.2014
Hodnotenia a recenzie e-shopov zohrávajú pri nákupoch čoraz väčšiu úlohu. Slováci sa navyše naučili recenzie nielen čítať, ale ich aj aktívne písať. Ohodnotený je tak dnes takmer každý…
Začalo hlasovanie pre najobľúbenejší e-shop, ShopuRoku 2014 odštartoval
05.08.2014
Ďalší ročník súťaže medzi slovenskýmí e-shopmi, ShopRoku 2014, vstupuje do hlasovacej fáze. Tá trvá od 1. augusta do 30. septembra a behom nej môžu zákazníci aktívne podporovať svoje obľúbené…
Tovar z e-shopu reklamovalo vlani len 5 % spotrebiteľov
04.08.2014
Nakupovanie cez internet sa stabilne teší vysokej popularite, avšak nie vždy prebehne hladko. Počet komplikácií pri nákupe v e-shope je ale minimálny a každoročne klesá. Kým v roku 2012…